dissabte, 23 de febrer del 2013

DIVENDRES 22 DE FEBRER DE 2013

Avui ha estat l'últim dia de la setmana, i per aquest motiu estic una mica més cansada de l'habitual, però per altra banda contenta per què arriba el cap de setmana  i puc gaudir de la meva família tot fent activitats més disteses.
Aquest divendres he iniciat la jornada escolar amb un control de matemàtiques pels meus estimats alumnes de 5è. Crec que l'hauran trobat fàcil, ja que havien comprés força bé els conceptes, no obstant, em sembla que hi ha un problemeta que han errat gairegé tots...
A continuació he deixat els meus alumnes amb la teacher Noemí, i jo m'he reunit una estona amb la Rosa, car ha estat malalta  un parell de dies i ens calia coordinar assumptes pedagògics.
A corre-cuita he anat a fer un cafetó amb els meus companys, molt agraït a mig matí, i  tot seguit he représ la classe amb els meus alumnes. Hem treballat la lectura en veu alta tot interpretant una poesia de la Joana Raspall amb diferents rols. En Pol Torrent ha clavat el personatge de padrinet, i la Judit déu ni do el bé que ho ha fet interpretant una "nena pija"! En Pol Cuesta ha llegit enfadat, la Carla plorant, l'Andrea cantant, la Júlia retransmetent un partit de futbol, l'altra Júlia feia de nena petita, en Pau era un robot, i la Rut una persona molt tímida. Aquesta activitat sempre és molt divertida i tots ens ho passem molt bé!
Hem encetat la tarda llegint l'article de la Júlia en aquest bloc, i hem continuat amb una mica d'ortografia catalana clarificant quan hem d'escriure b o v. Hem fet una activitat  ortogràfica a la PDI per clarificar les b i v en els pretèrits, i tot seguit hem fet un dictat que previament hem memoritzat una estoneta, per tal d'exercitar la memòria visual.
Hem finalitzat la classe encomenant tasques de reforç del tema pel cap de setmana, i els nens i nenes han baixat a fer educació física amb el mestre Juan.
Mentrestant, jo he fet una tutoria amb els pares d'un dels meus alumnes, i a les 5 tots hem recollit les coses i ens hem despedit fins el dilluns.
Bon cap de setmana a tothom!!!

Marta Espart

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada