dilluns, 11 de febrer del 2013

DILLUNS 11 DE FEBRER

Avui al matí hem vingut a l'escola amb pijama, i ens hem fet una foto amb el Carnestoltes. Tot seguit hem recordat les faules de català que ens havia manat de deures la mestra, després hem corregit la fitxa de comprensió lectora que anava sobre les faules, llavors ens ha explicat una mica i ens ha deixat fer els exercicis manats. A continuació hem anat al patí a jugar i jo no he pogut sortir perquè havia estat malalt tots aquests dies. Desprès del patí hem fet anglès on em fet una mena de oca. A les 12.00 alguns nens han anat a extraescolars i altres a casa. A les 15:00 hem tornat al col·legi i em fet música, hem fet cadascú una exposició d' un instrument de vent. Aleshores han anat a fer educació física i com que jo no podia sortir m'he quedat a fer la notícia que esteu llegint.

Pol Cuesta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada