dilluns, 10 de juny del 2013

UN LLEÓ A LES GOLFES

Els personatge del llibre és " Un lleó a les golfes ", els personatges són: el lleó Ruf, la família rica l'Amanda, la Patrícia i en Robert. La família de la Patrícia és molt rica i ella es la filla i ho vol tot, ho compra tot i ho te tot. En aquest cas compra un lleó en Ruf, un cadell de lleó. A l'arribar a casa el lleó comença a buscar els altres animals, però no troba ningun rastre, també investiga, puja, baixa, gira, torna a girar, etc. De mica en mica ja se la va coneixent (la casa) però de sobte un robot que e diu U l'agafa  i el porta a les golfes. Allí és troba un gat olt eixerit i presumit. El gat diu que també el va comprar la Patrícia i que acabaràs igual que ell (l'ignoren). A partir d'aquí li comencen a passar històries. Finalment la família de la Patrícia acaba convertint-se en granotes i li donen a un noi d'un circ que és domador de puces i creuen que també acceptaria granotes.

El llibre m'ha agradat molt però costa de llegir a causa que l'escriptora li doni voltes i voltes a un problema i també de seguir-lo, perquè parlen d'una cosa i repent en surt una altra. El que m'ha agradat més és quan un robot que es diu Tretze no li agraden els animals i a partir d'unes explicacions li comencen a agradar. Per altra banda no m'ha agradat gens quan la Patrícia deixa de banda al lleó i l'ignora. Algunes fases no tenen gaire sentit ni coherència, com per exemple li donen 3.000 euros perquè és compri llaminadures. Li recomanaria als meus companys de classe. En general m'ha agradat molt perquè he rigut molt.

 

Pol Cuesta Turull

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada