dimecres, 2 d’abril del 2014

Dimecres, 2 abril de 2014

Avui a primera hora hem fet Català i em corregit el quadern i lo que no sabíem ens u anava explicant.
Tot seguit em fet Religió/Ètica i a Ètica em fet una pagina del llibre i com tractava de que no es tenia de contaminar i em parlat daixò.
Al pati em jugat al rellotge.
Després em fet Projecte i em acabat de fer el còmic i els qui anaven acabant la señoreta els i anava imprimint.
Ala tarda em començat fent lectogrup.
Desprès em fet educació física i ens a dit els resultats de qui va corre mes rapit per arribar a la línea groga i desprès em fet escalfament.
Quin dia mes llarg!!! Sort... que s'ha acabat.
                                                                                                                                                           Álvaro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada