dimecres, 26 de febrer del 2014

dimecres, 26 de febrer

Avui les senyoretes Maria i Rosa, de religió i ètica no han pogut vindre, per això les dos primeres hores del matí hem fet català, la senyoreta Marta i els meus companys hem mirat el blog de cinquè, després ens ha donat les fitxes dels texts argumentatius corregides, i ens ha explicat els sufixos i hem fet exercisis oralment. A continuació hem sortit al pati a jugar i alguns de cinquè i dos nenes de quart hem jugat amb un joc d'una pilota. Quan hem pujat del pati amb els meus companys, hem anat a la classe de sisè i hem començat un projecte d'uns invents, per saver-ne més quan aném a Barcelona. A la tarda, la primera mitja hora hem fet lectura, havíem de llegir amb silenci, també hem fet la mitja hora sense la senyoreta Maria perquè encara no hi era i ho hem fet amb la senyoreta Marta. Per acabar hem vaixat al pati a fer educació física, avui també ens hem portat bé i la senyoreta Patrícia ens ha felicitat.

M'ha agradat molt escriure al blog. Espero que als meus companys també els hi agradi tant com jo!!!

Marc


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada