divendres, 15 de març del 2013

EL VÍDEO DEL 14 DE FEBRER

He escollit aquest vídeo per que és l'activitat en què m'ho he passat millor. A l'hora de castellà hem fet grups per escriure un conte. Els grups eren els següents:
Júlia S., Carla i jo / Júlia R, Pau S. i Pol T. /Judit, Leandro i Pol C.  / Rut, Aleix G i Aleix B.
Abans de fer el conte ja vam triar quins personatges havien de sortir, el temps, el gènere i el lloc.
Els personatges del meu conte eren :un grup de nens, en Joan, la Natàlia, un grup de nenes i el pare de la Natàlia i d'en Joan i uns lladres i estan a la festa de carnaval i hi ha un succés molt tràgic...
Aquesta hora m'ho he passat molt bé.
Andrea Altisent Buira

2 comentaris:

  1. A mi la escola que tenim m'agrada molt!!!! es molt xula i també m'agraden molt els companys que tenim i les mestres que ho expliquen molt bé són els millors companys i les millores senyoretes!!!!

    ResponElimina